Újra a Blogolás világában !

fuss_magadert_nyitofutam-8.png

Szinte napra pontosan 2 éve, hogy nem blogolok. Aki régebben követett tudja, hogy milyen okok vezettek az oldalam bezárásához, de ez már a múlt. Akkor sokan nem mellém álltak, vagy inkább úgy mondanám nem látták át azt a konfliktust ami akkor Gergő és én közöttem , de ez már a múlt.

Azóta BSI futónagykövet lettem, sikerült egy remek közösséget építeni akikkel versenyekre járunk, edzéseket, közösségi futásokat szervezünk. Ami a futós céljaimat illeti, idén úgy érzem teljesíteni tudom amiért az elmúlt években küzdök a maratoni távot. A helyszín és az időpont még kérdéses, de valamikor Október vége- November eleje körül lesz a verseny.  Nem edzővel készülök, inkább azt mondanám önmagamat fejlesztem, és tanulok a hibákból, és ahogy Szabó Béla mondja: nekem nincs tehetségem, szorgalmam van. Én nem vagyok gyors futó, szerintem soha nem is leszek, az én világom a monoton egyhangú kilométerek és képes vagyok addig futni ameddig a szintidő tart. :)  

Rólam tömören most ennyit, próbálok sokat írni  majd a céljaimról, motivációmról és a versenyekről úgy mint régen.